Reklamační Podmínky

Reklamační řád

Ka 

 

Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.

Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu či paragon) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).

  

Reklamaci zaslat:

Vámi reklamované Zboží zasílejte výhradně Doporučenou zásilkou nebo Obchodním balíkem na adresu:


Originalky.cz - Jan Tuček

reklamační oddělení

tř. Budovatelů 2392/88

434 01  Most

 

Obsah Zásilky s Reklamovaným zbožím:

Kopie faktury nebo průvodní dopis obsahující číslo pořizovacího dokladu.

Popis závady / důvod reklamace.

Vaše údaje, jméno, příjmení, adresu, telefonní kontakt nebo email.

číslo účtu nebo adresu kam peníze zaslat při požadavku na vrácení peněz

Použijte dostateně kvalitní přepravní box pro ochranu zboží - poničené zásilky nebudou převzaty.

 

Co by jste měli vědět než započnete Reklamační řízení:

Před započetím záruční procedury se prosím ujistěte zdali je Reklamace oprávněná. U hardwaru je ve většině případů problém ihned patrý a není o oprávnění reklamace pochyb. Dejte ovšem pozor u Softwaru (her) ve většině případu je problém řešitelný nastavením jiného softwaru (např. antiviru, brány Firewall, emulačními SW - Clone DVD, Alkohol aj.) a pak je unáhlené zasílání zboží na reklamaci zbytečně nákladné pro obě strany. Poštovné při zamítnutí reklamace neúčtujeme (pokud není zboží zasíláno opakovaně po případném zamítnutí Reklamace).

K zásilce přidejte kopii faktury a popis problému nebo balíkovou průvodku (dopis), ve které uveďte vaše jméno, příjmení, zpáteční adresu, tel. nebo elektronický kontakt, popis závady a pořizovací číslo dokladu. Zboží zabalte tak aby bylo při přepravě dostatečně ochráněno.

V případě že příjde balík poškozen nebude převzat. Balík bude vrácen na vaší adresu, kde vyřídíte s Vaší poštou poškození balíku.

 

Záruka na nové zboží je 2 roky. Na použité zboží je záruka 6 měsíců, ale pouze na skryté vady, jsou to vady neobjevené při prodeji věci, nebo vady se kterými nebyl zákazník seznámen při prodeji věci.

 

Na rozbalené zboží (porušená průhledná folie) se ze zákona nevztahuje 14ti denní lhůta na vrácení. V takovém případě můžeme zboží pouze odkoupit zpět, ve vyjímečných případech (hra neobsahuje žádné aktivační kódy) ji vezmeme zpět, ale strhneme určitou část za obal.

 

V případě, že disk nelze načíst, zkontrolujte prosím jeho povrch:

Pokud obsahuje pravidelné, zejména kruhovité poškrábání (hlavně u PS2 a X360) je chyba na straně konzole. Zřejmě do ní bylo strčeno, či s ní bylo jinak manipulováno, když byl disk v mechanice a došlo tak k poškrábání disku optikou.  V takovém případě ztrácíte právo na záruku z důvodu mechanického poškození. Toto poškození umíme opravit na speciálním stroji - cena opravy je 100,- + poštovné zpět k Vám (99Kč dobírka PPL).

 

V případě vadného kódu (klíče):

Nejdříve se prosím obraťte na tech. podporu  Sony či Microsoftu. Pokud vám klíč nevymění, kontaktujte nás s jejich vyjádřením na info@originalky.cz.

V případě že jde o hru od Ubisoftu (Assassins Creed, Prince of Persia..) můžete kontaktovat podporu vydavatele, společnost Playman, případně rovnou Ubisoft.

Pokud kdy nechcete řešit reklamaci v angličtině, s výrobcem, můžete kontaktovat přímo nás na emailu info@originalky.cz.

Váš problém se budeme snažit vyřešit v nejkratší možné době. Zboží nám prosím zasílejte nejlevnějším možným poštovným. 

 

V případě problémů s konzolí:

Pro majitele konzolí a elektroniky Sony - reklamace se nyní řeší přímo s autorizovaným servisem. Zdarma si pro zboží přijedou a poté vám konzoli zdarma vrátí vyměněnou či opravenou. Jednotlivé reklamace zákazníků řeší přednostně, oproti zaslání přes nás tak ušetříte až dva týdny času bez konzole. Více informací na stránce Elvia Servis. Vždy zasílejte pouze samotnou konzoli! Zabalte ji do pevné krabice a zalepte, zboží obvykle vyzvedává přepravní kurýr DPD. Společnost Elvia poskytuje také pozáruční servis a opravy - ty jsou samozřejmě placené (svoz opět zdarma).

Pokud nechcete řešit reklamaci přímo se servisem, můžete zboží zaslat na naší adresu Originalky.cz, tř. Budovatelů 2392/88, 43401 Most.

Konzoli vždy zasílejte bez příslušenství. Pokud jste si do konzole nainstalovali vlastní HDD, doporučujeme jej také předem vyjmout.  V případě, že se konzole pošle do servisu i s příslušenstvím, ani my - Originalky.cz ani  servisní společnosti neručí za případné ztráty příslušenství.

 

V případě problémů s příslušenstvím (ovladače atp.)

Zboží zasílejte přímo k nám: Originalky.cz, tř. Budovatelů 2392/88, 43401 Most - popis problému můžete napsat na zadní stranu kopie faktury.

 

Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí zboží a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá: 

mechanickým poškozením zboží

používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností atd.

neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží

poškozením zboží či jeho části počítačovým virem apod.

pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu

poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami

provedením nekvalifikovaného zásahu či neautorizovanou změnou parametrů

zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy

při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware

poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí

použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení

použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití.

 

Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, vyhrazujeme si právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.