Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek.
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.
Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu či paragon) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).

Kam reklamaci zaslat:
Vámi reklamované zboží společně s vyplněným a vytištěným reklamačním formulářem zasílejte výhradně Doporučenou zásilkou nebo Obchodním balíkem na adresu:

Originalky.cz s.r.o.
reklamační oddělení
tř. Budovatelů 2392/88
434 01 Most
 
Použijte dostatečně kvalitní přepravní box pro ochranu zboží - poničené zásilky nebudou převzaty. Pokud nemůžete formulář vytisknout a přidat do balení, stačí ho zaslat e-mailem na adresu reklamace@originalky.cz , případně požadované údaje zapsat na vlastní doklad a ten nám zaslat.
 
Co by jste měli vědět než započnete Reklamační řízení:
Před započetím záruční procedury se prosím ujistěte zdali je Reklamace oprávněná. U hardwaru je ve většině případů problém ihned patrý a není o oprávnění reklamace pochyb. Dejte ovšem pozor u Softwaru (her) ve většině případu je problém řešitelný nastavením jiného softwaru (např. antiviru, brány Firewall, emulačními SW - Clone DVD, Daemon Tools aj.) a pak je unáhlené zasílání zboží na reklamaci zbytečně nákladné pro obě strany. Poštovné při zamítnutí reklamace neúčtujeme (pokud není zboží zasíláno opakovaně po případném zamítnutí Reklamace).

K zásilce přidejte kopii faktury a popis problému nebo balíkovou průvodku (dopis), ve které uveďte vaše jméno, příjmení, zpáteční adresu, tel. nebo elektronický kontakt, popis závady a pořizovací číslo dokladu. Zboží zabalte tak aby bylo při přepravě dostatečně ochráněno.
V případě že příjde balík poškozen nebude převzat. Balík bude vrácen na vaší adresu, kde vyřídíte s Vaší poštou poškození balíku.

Záruka na nové zboží je 2 roky. Lhůta odpovědnosti za vady použitého zboží je u nás 12 měsíců. Jde o vady neobjevené při prodeji věci, nebo vady se kterými nebyl zákazník seznámen při prodeji věci. Odpovědnost  za vady tedy není to stejné jako záruka.

Záruční lhůta produktů zakoupených na IČO (nákup na společnost) je 12 měsíců od data nákupu.

 
Na rozbalené zboží (porušená průhledná folie) se ze zákona nevztahuje 14ti denní lhůta na vrácení. V takovém případě můžeme zboží pouze odkoupit zpět, ve vyjímečných případech (hra neobsahuje žádné aktivační kódy) ji vezmeme zpět, ale strhneme určitou část za obal.

V případě změny kvality či hlasitosti hudby vnitřních sluchátek:
Pokud jsou sluchátka zanesené ušním mazem je zapotřebí je před započetím reklamace řádně vyčistit. Návod naleznete kupříkladu zde.
Pokud nám sluchátka zašlete znečištěná a po vyčištění se závada neprojeví, naučtujeme vám částku 279 kč a zašleme zboží zpět. Cena obsahuje DPH i přepravu zpět k vám.
Pokud se závada po vyčištění projeví, postoupíme sluchátka výrobci k reklamaci a o výsledku vás spravíme emailem, SMS apod.

 
V případě, že disk nelze načíst, zkontrolujte prosím jeho povrch:
Pokud obsahuje pravidelné, zejména kruhovité poškrábání (hlavně u PS2 a X360) je chyba na straně konzole. Zřejmě do ní bylo strčeno, či s ní bylo jinak manipulováno, když byl disk v mechanice a došlo tak k poškrábání disku optikou. V takovém případě ztrácíte právo na záruku z důvodu mechanického poškození. Toto poškození umíme opravit na speciálním stroji - cena opravy je 100,- + poštovné zpět k Vám (99Kč dobírka PPL).

V případě vadného kódu (klíče):
Nejdříve se prosím obraťte na tech. podporu Sony či Microsoftu. Pokud vám klíč nevymění, kontaktujte nás s jejich vyjádřením na reklamace@originalky.cz.
V případě že jde o hru od Ubisoftu (Assassins Creed, Prince of Persia..) můžete kontaktovat podporu vydavatele, společnost Playman, případně rovnou Ubisoft.
Pokud kdy nechcete řešit reklamaci v angličtině, s výrobcem, můžete kontaktovat přímo nás na emailu reklamace@originalky.cz.
Váš problém se budeme snažit vyřešit v nejkratší možné době. V tomto případě není potřeba zasílat zboží k nám, stačí foto vadného kódu.

V případě problémů s konzolí:
Pro majitele konzolí a elektroniky Sony a Nintendo - zboží posílejte rovnou k nám na adresu viz níže.
Pro majitele konzolí Xbox - můžete konzoli přihlásit do servisu sami a oni si pro něj přijedou nebo konzoli poslat k nám.

Pokud nechcete řešit reklamaci přímo se servisem, můžete zboží zaslat na naší adresu Originalky.cz s.r.o., tř. Budovatelů 2392/88, 43401 Most.
Konzoli vždy zasílejte bez příslušenství. Pokud jste si do konzole nainstalovali vlastní HDD, doporučujeme jej také předem vyjmout. V případě, že se konzole pošle do servisu i s příslušenstvím, ani my - Originalky.cz s.r.o. ani servisní společnosti neručí za případné ztráty příslušenství.

V případě problémů s příslušenstvím (ovladače atp.)
Zboží zasílejte přímo k nám: Originalky.cz s.r.o, tř. Budovatelů 2392/88, 43401 Most - popis problému můžete napsat na zadní stranu kopie faktury.

Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí zboží a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:
mechanickým poškozením zboží
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností atd.
neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
poškozením zboží či jeho části počítačovým virem apod.
pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
provedením nekvalifikovaného zásahu či neautorizovanou změnou parametrů
zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy
při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware
poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí
použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení
použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití.

Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, vyhrazujeme si právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.

Nevíte si rady?

Zeptejte se nás telefonicky
nebo nám pošlete e-mail.

+420 414 12 02 08

Hodnocení obchodu na Zboží.cz
Najdete nás i na MALL.CZ
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeUpřesnit nastavení