Dodací a Platební Podmínky

 

V době vánočních prodejů od 20.11.16 do 31.12.16 se expedice zásilek z naší strany prodlužuje o 1 pracovní den.  Další prodloužení může být ze strany dopravců.

Do konce roku jsme rovněž pozastavili službu Zásilkovny.

Děkujeme za pochopení.

 

Způsoby dodání, aneb zvol si svého přepravce:

Česká Pošta se zavazuje dodat zásilku následující pracovní den v případě objednání do 13:30. Zákazník obdrží email s odkazem na sledování zásilky a SMS před obdržením zásilky.

PPL/DPD je velmi komfortní způsob doručení. Dodání do druhého dne v případě objednání do 14:30. Zákazník obdrží email s odkazem na sledování zásilky. Dobírku můžete hradit Platební kartou přímo u řidiče.

Zásilkovna je síť provozoven v ČR a na Slovensku, ve kterých si zboží 3 dny po objednání můžete vyzvednout. Zboží na provozovny Zásilkovny rozesíláme každý den. Provozovny se neustále rozšiřují. Síť těchto provozoven můžete najít na adrese www.zasilkovna.cz cena této služby je poloviční oproti přepravním společnostem viz tabulka. Termíny doručení balíku jsou však cca o 1-2 dny delší oproti ostatním přepravcům. Je to způsobeno přepravou mezi jednotlivými provozovnami Zásilkovny.

Osobní odběr: Po obdržení potvrzení o vyřízenosti Vaší objednávky, můžete vyzvednout zboží do 5-ti pracovních dní na adrese Originalky.cz - Jan Tuček, tř. Budovatelů 2392/88, 434 01  Most. tel.: 774843974. Po této době bude objednávka automaticky Stornována v případě že nepožádáte o prodloužení lhůty. Přijímáme platební karty.

Emailem: Pokud si objednáte zboží s označením "elektronická licence", můžete si zvolit dodání emailem - v tom případě neplatíte poštovné. Tyto objednávky jsou však také vyřizovány jen do 15:30.

Tip: pokud k nám jedete vozem, parkování ZDARMA hned před obchodem, vždy volná místa.

 

Způsoby Platby:

Dobírkou: ceny viz tabulka

Nejčastější způsob platby při zasílání zboží. Dobírka je služba kdy platíte za zboží přímo při převzetí dopravci nebo na Vaší poště. Při volbě dopravce PPL je možné platit Dobírku Platební kartou, tato služba je zcela ZDARMA.

Platební kartou: 0 Kč

Velice komfortní a bezpečná platební metoda, platba je realizována hned, zboží tedy odchází neprodleně v případě, že je skladem. V případě objednání zboží s ikonkou „Připravujeme“ tedy zboží, které se v nadcházející době naskladní, bude vám platba stržena po zpracování vaší objednávky a zboží bude expedováno až ve chvíli, kdy jej naskladníme. Platební brána 3D Secure (nejmodernější aplikace kartových asociací Visa a MasterCard. Více zde.

-      údaje platební karty jsou zadávány přímo zpracovatelské bance

-      obchodník nemá přístup k údajům platební karty

-      přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

-      přítomnost log Verified by Visa kartové společnosti Visa a MasterCard SecureCode kartové společnosti MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v internetovém obchodě.

Platba předem: 0 Kč

U této formy úhrady počítejte s delší dodací lhůtou Vaší zásilky. Po přijetí potvrzovacího emailu objednávky vyčkejte na email potvrzující připravení a zarezervování zboží, v tomto emailu se dozvíte i číslo účtu potřebné pro danou platbu. Tento email vám systém zašle automaticky ihned jak se naši pracovníci zboží fyzicky připraví k zabalení.

Pro platby předem v rámci České republiky: 107-9848020237/0100 - Komerční Banka

Vždy uvádějte jako variabilní symbol číslo Objednávky, které naleznete v předmětu potvrzovacího emailu.

 

Stornování objednávky a nevyzvednutí zásilky:

Stornování Objednávky: Objednávku lze stornovat pouze v době před jejím odesláním. Pokud dostanete potvrzovací email o vyřízení objednávky je zboží již zabaleno a připraveno k odeslání. Zboží se odesílá každý všední den v 15:00. Pro Stornování objednávky nás zavčas kontaktujte viz sekce kontakty

Nevyzvednutí zboží a jeho následky: při nevyzvednutí Vámi objednaného zboží není zákazník nijak pokutován, avšak následující objednávka bude akceptována pouze formou platby "Platba Předem" a zákazníkovi bude naúčtováno dlužné poštovné za nevyzvednutou zásilku. Nevyzvednutím zásilky je zákazník zapsán to tzv. "Black Listu". Z tohoto seznamu je samosebou smazán po uhrazení dlužného poštovného čili po úspěšném objednání a zaplacení následující zásilky.