Supreme Commander (X360)

na dotaz na dotaz
na dotaz
Parametry a specifikace
Popis

Real-timová strategie od autorů klasiky Total Annihilation. Těšit se můžete třeba na tzv. globální rozkazy, sloužící pro přesun rozličných skupinek jednotek. Po zadání waypointu v tomto ovládacím módu přizpůsobí všechny vybrané jednotky svou rychlost ostatním, aby se na předem daném místě sjednotily ve stejný čas a hráč pak mohl podniknout jeden drtivý útok i na několika frontách. S tím bude spjatý intuitivní interface a hlavně propracovaná AI pro eliminaci problémů s pathfindingem. Představte si situaci, kdy je vám oznámeno, že za 6 minut se přiblíží nepřátelská vojska k důležitému strategickému bodu, což je pro hráče nepřijatelné. Je lepší okamžitě vyslat menší armádu s tím, že tažení pozdržíte a vy budete mít čas na výrobu dalších jednotek? Nebo budete riskovat v naději, že dokážete za ten čas vyprodukovat dostatek strojů, s nimiž byste provedli úspěšný protiútok? A co takhle vyslat proti oponentovi nějakou důležitější jednotku ve snaze odvrátit jeho pozornost? Rozhodnutí bude jen na vás, ovšem ne vždy je každá možnost správná. Autoři říkají, že v Supreme Commander nenarazíte na klasický neduh dnešních RTS, kdy se plovoucí vojsko prakticky nedostane do křížku se suchozemským. Všichni budou bojovat proti všem, takže pro likvidaci námořní flotily nebude problém využít kupříkladu pozemní dělostřelectvo s dosahem jako ve skutečnosti. Nebo se klidně rozhodněte pro létající bojovou loď, jejíž výhoda by neměla, stejně jako u všech velkých jednotek, spočívat jen v její větší odolnosti, nýbrž hlavně v realitě odpovídajícímu dostřelu, který se rozhodně bude hodit, protože největší mapy by měly mít rozlohu okolo 6 400 kilometrů čtverečních.