Metal Gear Rising Revengeance (X360)

Metal Gear Rising Revengeance (X360)
Vaše cena s DPH149 Kč
Vaše cena bez DPH123 Kč
Za nákup tohoto produktu lze získat:298 bodů
Tento produkt lze získat za:14 900 bodů
Dostupnost:
Skladem > 5 ks
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobně v Mostě:
dnes
Přepravní společností:
pondělí 12.12
Kód060240
PNUS verze
Záruka24 měsíců
Alternativní produkty
Metal Gear Solid HD Collection (X360)
Skladem > 5 ks
649 Kč536 Kč bez DPH
Dante´s Inferno (X360)
Skladem 5 ks
449 Kč371 Kč bez DPH
Dante´s Inferno (X360) použité
Použité zboží
Skladem 1 ks
250 Kč250 Kč bez DPH
VideoPopis
Parametry a specifikace
Herní žánrBojové hry
Jazykové verzeAnglický obal a manuál
Doporučený věk18+
Vlastnosti hry1 hráč
Obraz a zvuk1080i, 1080p, 720p, Dolby Digital 5.1
Popis
Metal Gear Solid s podtitulem Rising je osmou hrou z kroniky Metal Gear. Hra vzniká pod taktovkou společnosti Kojima Productions, která opouští heslo "Taktická špionážní akce" a razí si novou cestu pod mottem "Blesková akce".
Do popředí se vrací rychlý ninja Raiden, se kterým jsme se mohli setkat již ve starších hrách této série. A právě díky hbitému Raidenovi disagneři mulví o žánru stealth hunt action.

Děj se odehrává v nepříliš vzdálené budoucnosti a ačkoliv se celá série nese v kontextu války a akce, tak její hluboká myšlenka je vlastně pacifistická. Vývojáři se dosti odráží od japonských filosofií nebo třeba Friedricha Nietzscheho. Hra se snaží poukázat na marnosti války, nesmyslnost jaderného zastrašování, nebezpečí jaderných zbraní obecně, psychologické důsledky války pro děti i dospělé, hrozby genetického inženýřství a hlavně na představu, že nepřátelé jsou nepřáteli pouze v relativním vyjádření.

Samotný Raiden se během hry pokusí dokončit transformaci, kterou již dříve započal. Tedy, svou lidskou část převést na mechanickou a stát se tak dokonalou zbraní na zabíjení. Navíc producent Shigenobu Matsuyama uvádí, že se v průběhu hry budeme muset vypořádat s Raidenovou minulostí, co by dětského vojáka, nebo s jeho lidskostí obecně.

Co nás tedy čeká?

Klíčovým rysem je pro hru systém Zan-datsu (? ?) - Uříznouta a vzít. Systém zahrnuje rozsekání nepřátel a možnost brát si díly z jejich těl. řeč je zejména tedy o robotech.
dalším plusem je výborně vyvážený šerm, kdy se raidenova katana stává doslova smrtící. Celé to zahrnuje možnost cokoliv ve hře přeříznout, čímž si můžete usnadňovat hru.
Rostoucí stealth prvky, kdy si díky protagonistově rychlosti a hbitosti budete připadat jako lovec.
Raidenovou hlavní zbraní bude vysokofrekvenční čepel, ale producenti naznačují širší škálu vedlejších a doplňkových vybavení.
Ředitel společnosti Mineshi Kimura také prohlásil, že budeme cítit morální rozdíl v tom, když zabijeme člověka, než když zničíme dokonalého robota.