Enemy Territory: Quake Wars (PS3) použité

Enemy Territory: Quake Wars (PS3) použité
Bazar
Vaše cena s DPH190 Kč
Vaše cena bez DPH190 Kč
Za nákup tohoto produktu lze získat:380 bodů
Tento produkt lze získat za:19 000 bodů
Dostupnost:
Skladem 1 ks
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobně v Mostě:
zítra
Přepravní společností:
pátek 22.12
Kód023598
PNZvláštní režim DPH
Záruka6 měsíců
Alternativní produkty
Far Cry 4 (PS3)
Skladem > 5 ks
469 Kč388 Kč bez DPH
Far Cry 2 (PS3)
Skladem > 5 ks
299 Kč247 Kč bez DPH
Far Cry 3 (PS3)
Skladem 4 ks
399 Kč330 Kč bez DPH
Crysis 2 (PS3)
Skladem > 5 ks
359 Kč297 Kč bez DPH
VideoPopis
Parametry a specifikace
Herní žánrStřílečky
Jazykové verzeAnglická verze (dabing), Anglická verze (text), Anglický obal a manuál
Vlastnosti hry1 hráč (pouze) offline, 2-8 či více hráčů online, Síťové Funkce
Obraz a zvukDolby Digital 5.1
Doporučený věk16+
Popis
Stroggové si prostě nedají pokoj. Už ani nevíme, kolikrát jsme jim vyprášili ty jejich slizké emzácké kožichy, ale i přesto mají tendenci neustále otravovat. Abychom byli přesní, tahle invaze na matičku Zemi začne až v roce 2060, tedy někdy v době, kdy se odehrával Quake 2. Na jediný smyslnější odpor se zmůže pouze GDF (Global Defense Force), které představuje nejmocnější složku lidské armády. Inu, bude to řežba. Dokonce větší, než kdykoliv předtím. Quake byl vždycky hodně o multiplayeru a Enemy Territory: Quake Wars (dále již jen ETQW) se zaměří vlastně jen a pouze na něj, žádní boti tu nebudou. Na ohromných mapách si zahraje 24 až 32 hráčů a zajezdíte si ve všemožných vehiklech. ETQW bude rozdělen do čtyř kampaní, přičemž každá by měla obsahovat tři mise. Kampaň je pro ryze multiplayerovou záležitost prvkem poměrně netradičním, ale tím to nekončí – všechny mise by měly být propojeny příběhovou linií, aby vše dávalo alespoň trochu smysl a na základě výsledku jedné bitvy se bude odvíjet ta následující. Počítejte proto s tím, že po rozdrcení Stroggy bude na to navazující mise trochu jiná než v případě vítězství lidí. Pod tím si představte menší či větší výhody pro ty lepší v podobě silnějších zbraní anebo nějakého bonusového území pro začátek. Každá mapa vlastně bude převypravovat některé zásadní body a zvraty války mezi lidmi a Stroggy z období Quake 2. Příklad - lidé měli po napadení možnost přejít do protiútoku využitím síly tzv. slipgates, brány, jimiž procházela monstra nebo vy do centra boje. Primárním cílem se tedy při hraní za GDF stane právě hledání této technologie. Počet map se zastaví na číslici 12 a mají excelovat svým designem. Bitevní pole budou rozdělena do tří kategorií dle podnebí, do něhož jsou situovány – tropické, mírné a arktické. Podíváte se do džungle, vypálených i zelenavých lesů, zasněžených plání, skalisek, pouštních oblastí s orientálními stavbami či do lidských zástaveb, převážně v podobě ex-vojenských základen nebo průmyslových budov.